Ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό οχημάτων και φυσικά πρέπει το οδόστρωμα να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Τι γίνεται όμως με τα υλικά που προκύπτουν από την αντικατάσταση του οδοστρώματος ;



Στην περίπτωση της συντήρησης της γέφυρας στο ποταμό Πετρέ, έξω από το Ρέθυμνο, τα «άχρηστα» πλέον υλικά οδοποιίας ρίχθηκαν κατευθείαν μέσα στην κοίτη του ποταμού.





Τελικά ακόμη και τα αυτονόητα, ότι δηλαδή τα κομμάτια ασφάλτου δεν έχουν θέση μέσα στο ποτάμι και ότι οι υγρότοποι και το φυσικό περιβάλλον της νησιωτικής Ελλάδας δεν είναι περιοχές προς κάθε χρήση και κυρίως περιοχές απόθεσης μπάζων δεν έχουν γίνει κατανοητά από τους εκτελεστές δημοσίων έργων.

Δεν είναι εξάλλου πρώτη φορά όπου εργασίες δημοσίων έργων δεν λαμβάνουν υπόψη στην πράξη την προστασία του περιβάλλοντος και ενώ πάνε να φτιάξουν το ένα με την ολοκλήρωση του έργου κάτι άλλο έχει χαλάσει.



Σχόλια