Φωτογραφία: © Andrea Bonetti / WWF Ελλάς
Δείξε μου τη φωτογραφία
Δείξε μου το περιεχόμενο

Η δημιουργικότητα έστειλε το μήνυμα

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δημιουργήσαμε μια σειρά από ενέργειες επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού. Συμμαχήσαμε για τη νεανική δημιουργικότητα, αναδείξαμε εικόνες ελπίδας επιμένοντας στις αιτίες του προβλήματος, αξιοποιήσαμε το διαδίκτυο, ενώ στην πιο χαρακτηριστική διαφημιστική καμπάνια επιστρατεύσαμε τη μασκότ μας, το Πάντα, με αρκετή δόση χιούμορ.

Το πρόγραμμα, τόσο λόγω του εύρους δράσης όσο και της καινοτομίας του, παρουσιάστηκε εκτενώς από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, μέσα από αρθρογραφία σε εθνικά και τοπικά έντυπα μέσα, τηλεόραση, ραδιόφωνο και διαδίκτυο. Η συνολική παρουσία του προγράμματος στα ΜΜΕ μπορεί να αποτυπωθεί ως εξής:

  • 40 δελτία τύπου σχετικά με αποτελέσματα των δράσεων του προγράμματος «Το Μέλλον των Δασών».
  • 713 άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά.
  • Περισσότερες από 300 συνεντεύξεις σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.

 

Ο σπόρος της ελπίδας

Η συγκεκριμένη δράση ήταν η άμεση επικοινωνιακή αντίδραση του WWF Ελλάς στις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007. Με έντονο το στοιχείο της συναισθηματικής φόρτισης, η οργάνωση καλούσε τους αποδέκτες του πρώτου μηνύματος κατά τη διάρκεια των πυρκαγιών εκείνου του καλοκαιριού να αλλάξουν συνολικά στάση απέναντι στο περιβάλλον και να φυτέψουν συμβολικά έναν σπόρο, εντάσσοντας έτσι το ενδιαφέρον για το περιβάλλον στις καθημερινές τους έγνοιες και φροντίδες. Η καμπάνια αποτελούνταν από ένα τηλεοπτικό σποτ και μια έντυπη καταχώριση. Το πρώτο παρουσιάστηκε ως κοινωνικό μήνυμα από όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας και στο διαδίκτυο τον Οκτώβριο του 2007, ενώ η έντυπη καταχώριση δημοσιεύτηκε στον περιοδικό τύπο.

Ευχαριστούμε θερμά την διαφημιστική εταιρία TRIBE για την εθελοντική προσφορά της στη δημιουργία της καμπάνιας.

Τηλεοπτικό spot

Καταχώρηση

+ Περισσότερα

- Περισσότερα

Ένα Panda δεν μπορεί να κάνει τα πάντα!

Μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία, το WWF Ελλάς πρόβαλε ξανά τον παράγοντα της ανθρώπινης και ατομικής αμέλειας, ως μια από τις βασικές αιτίες πρόκλησης δασικών πυρκαγιών. Η προσέγγιση και το μήνυμα αυτό υιοθετήθηκε τα επόμενα χρόνια σε ανάλογες εκστρατείες ευαισθητοποίησης θεσμικών φορέων και ΜΚΟ. Η εκστρατεία παρουσιάστηκε συνολικά με τη δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και αποτελούνταν από τέσσερις έντυπες καταχωρίσεις και τέσσερα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ.

Η επιτυχία της καμπάνιας αντικατοπτρίζεται στις περισσότερες από 900 δωρεάν τηλεοπτικές μεταδόσεις από κρατικούς και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας (NET, MEGA, ANT1, STAR, κ.α.). Επιπλέον τα σποτ προωθήθηκαν σε περιφερειακούς σταθμούς, αλλά και μέσα από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ευχαριστούμε θερμά τον ηθοποιό Χρήστο Χατζηπαναγιώτη για την εθελοντική του συμμετοχή στον ρόλο του «αμελούς πολίτη» στην καμπάνια.

Ένας στους 4 Έλληνες γνωρίζουν την καμπάνια «Ένα Panda δεν μπορεί να κάνει τα πάντα»

Σύμφωνα με έρευνα κοινής γνώμης που διενεργήθηκε από την εταιρία Public Issue για λογαριασμό του WWF Ελλάς το Νοέμβριο του 2011, το 52% των ερωτηθέντων απαντούν θετικά σε ερώτηση αυθόρμητης αναγνωρισιμότητας της καμπάνιας, ενώ το 24% των ερωτηθέντων αναγνωρίζουν επιτυχώς ή θυμούνται την καμπάνια (concept και σκοπό).

+ Περισσότερα

- Περισσότερα

Το Τρίγωνο της Φωτιάς

Η δύναμη των προσωπικών μαρτυριών.

Ειδική κατηγορία των δράσεων επικοινωνίας αποτελεί η δημιουργία του ντοκιμαντέρ «Το Τρίγωνο της φωτιάς», το οποίο έριξε φως στα αίτια που οδήγησαν στις καταστροφικές πυρκαγιές της Πελοποννήσου το 2007. Συγκεντρώνοντας μαρτυρίες όσων βρέθηκαν στο μέτωπο των καταστροφών, καθώς και απόψεις ειδικών και επιστημόνων επί ενός απολογισμού των πυρκαγιών, το ντοκιμαντέρ κατέδειξε την άμεση ανάγκη συνολικής αναδιοργάνωσης του συστήματος δασοπροστασίας της χώρας.

Το τρίγωνο της φωτιάς είναι συμπαραγωγή του WWF Ελλάς, της εταιρείας παραγωγής «Ανεμον» και του ΣΚΑΪ, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Νίκος Νταγιαντάς.

Η πρώτη προβολή του ντοκιμαντέρ

Τον Σεπτέμβριο του 2009, η τηλεόραση του ΣΚΑΪ παρουσίασε σε πρώτη προβολή το ντοκιμαντέρ στο πλαίσιο της εκπομπής «Θεματική Βραδιά» με συντονιστή τον δημοσιογράφο Αλέξη Παπαχελά και προσκεκλημένους ειδικούς σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης πυρκαγιών στη χώρα μας. Στην εκπομπή επίσης συμμετείχαν ο Γενικός Διευθυντής του WWF Ελλάς Δ. Καραβέλλας, οι βουλευτές κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, εκπρόσωποι του Πυροσβεστικού Σώματος και της Δασικής Υπηρεσίας, εκπρόσωποι συγκεκριμένων ΟΤΑ, επιστήμονες και καθηγητές ειδικοί σε θέματα δασοπροστασίας, εθελοντές δασοπροστασίας- δασοπυρόσβεσης, κ.α.

Παράλληλα, προχωρήσαμε σε αναπαραγωγή 1.500 αντιτύπων του ντοκιμαντέρ σε μορφή DVD, το οποίο διανεμήθηκε δωρεάν σε φορείς, υπηρεσίες, επιστήμονες, εθελοντικές ομάδες και ιδιώτες, καθώς και σε περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς.

Ανοικτή εκδήλωση στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Στην επίσημη παρουσίαση που διοργανώθηκε τον Μάρτιο του 2010 συμμετείχαν η τότε Υπουργός ΠΕΚΑ, κα Τίνα Μπιρμπίλη, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Σπύρος Βούγιας και ο Διευθυντής του WWF Ελλάς, κ. Δημήτρης Καραβέλλας.

Για τις ανάγκες προώθησης του υλικού μέσω των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, καθώς και για εξειδικευμένες παρουσιάσεις στελεχών της οργάνωσης σε ημερίδες, εκδηλώσεις κ.α. δημιουργήθηκε μια συντομευμένη εκδοχή διάρκειας 15 λεπτών.

Συμμετοχή στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Επιστημονικών Ταινιών

Τον Οκτώβριο του 2010 το ντοκιμαντέρ προβλήθηκε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Επιστημονικών Ταινιών το οποίο διοργανώθηκε από το CAID (Κέντρο Επιστήμης Κοινωνίας και Τέχνης).

Το Τρίγωνο της Φωτιάς (σύντομη έκδοση)

 

+ Περισσότερα

- Περισσότερα

Τα ΜΜΕ ευαισθητοποιούν

Θέλουμε μια κοινωνία κινητοποιημένη απέναντι στις δασικές πυρκαγιές. Απευθυνόμαστε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στη δύναμή τους να παρακινούν τους πολίτες. Επιδιώκουμε συστηματική συνεργασία με τα τοπικά ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα καθώς και τη χρήση νέων ηλεκτρονικών μέσων.

+ Περισσότερα

- Περισσότερα

Διαγωνισμός Young Lions

Εβδομήντα νέοι διαφημιστές, ηλικίας έως 28 ετών, συμμετείχαν σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό με αντικείμενο τη δημιουργία καμπάνιας για «Το Μέλλον των Δασών». Οι συμμετέχοντες είχαν μόνο 24 ώρες στη διάθεσή τους για να δημιουργήσουν και να παραδώσουν το έργο τους. Το έργο «Μετρό» χρησιμοποιήθηκε από τον ΗΛΠΑΠ στο πλαίσιο κοινής εκστρατείας ευαισθητοποίησης το καλοκαίρι του 2008. Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε σε συνεργασία με το περιοδικό Marketing Week.

Ιστοσελίδα

+ Περισσότερα

- Περισσότερα